Rommelhoeken en uitpuilende kasten zijn vanaf nu verleden tijd

Word je onrustig van de spullen in huis?

Erger jij je ook aan spullen die overal in huis rondslingeren, terwijl je verlangt naar rust en overzicht?

Schaam je je voor de rommel?

Wil je graag gastvrij zijn, maar durf je mensen niet spontaan uit te nodigen vanwege de chaos?

Denk je dat jij nou eenmaal rommelig 'bent'?

Ben je moedeloos geworden door ‘mislukte’ opruimpogingen en heb je de hoop opgegeven dat het ooit anders wordt?

Van Jan Steen naar een huishouden op rolletjes

Zo voelde ik mij tot drie jaar geleden ook; moedeloos en ontevreden. Ik overzag de dingen niet meer. Dat speelde niet alleen in huis, maar ook op mijn werk. Tot ik leerde dat het maken van keuzes essentieel is om overzicht te krijgen. Ik kreeg weer grip op mijn werk. Wat een verademing!

Dát wilde ik ook in mijn huis. Ik ging regie pakken over mijn spullen en langzaam maar zeker ontstond er organisatie in huis. Ik hoefde niet meer te zoeken naar spullen en opruimen werd super eenvoudig. Ons huishouden ging zowaar op rolletjes lopen!

“Opruimen is zoveel meer dan alleen wat spullen verplaatsen. Het brengt Tijd, Rust en Ruimte. Het is mijn missie om alle Nederlandse vrouwen dat te laten ervaren.”

Nooit meer chaos!

Dat was zo’n geweldige eye opener voor mij dat ik heb besloten om mij volledig te gaan richten op het helpen van vrouwen die ruimte en overzicht willen creëren in hun huis. Daarom ben ik de opleiding tot Professional Organizer gaan doen. Ik beschik over een flinke dosis creativiteit die ik lekker kan inzetten bij het bedenken van allerlei rommel-oplossingen.

Met al deze ervaring heb ik begin 2020 de online training ‘Zo werkt opruimen wel!’ ontwikkeld en sinds kort is daar de gratis introductietraining ‘Ruimte in huis, rust in je hoofd’ bijgekomen. Een huis waar jij blij van wordt, dat is waar ik voor ga!

Ook jij kunt genieten van een opgeruimd huis dat bij jou past

Z

Rust en overzicht

Al jouw spullen liggen op vaste plekken in huis. Je weet precies wat je hebt en waar het ligt

Z

Aandacht voor jezelf

Je bevrijdt jezelf van overtollige spullen en gaat steeds duidelijker zien wie jij bent en waar jij blij van wordt

Z

Bezoek is altijd welkom

Jouw opgeruimde huis mag gezien worden! Geen stress of schaamte meer als mensen onverwachts langskomen

Aanbevelingen van mijn klanten

Esther heeft mij laten zien dat opruimen niet het verplaatsen of netjes opstapelen van spullen is en dat opruimen letterlijk en figuurlijk ruimte geeft.

Ze deed dit op een manier die mij uitdaagde om zelf keuzes te maken!

Gerlinda, Zwolle

De workshop van Esther heeft me zo gemotiveerd dat ik een rommelkamer heb aangepakt. Opruimen, sorteren, met steeds in m’n hoofd: wat wil ik echt behouden? Veel spullen zijn weggegaan. We hebben een tweede woonkamer(tje) gecreëerd waar we superblij mee zijn!

Janine, Zwolle

Jouw spullen, jouw keuzes, jouw proces

Als ik voor het eerst bij klanten over de vloer kom, zijn ze vaak een beetje zenuwachtig. En dat begrijp ik heel goed. Het is kwetsbaar om iemand je spullen te laten zien. Weet dan dat ik er ben om je te helpen, niet om je te veroordelen. Jij blijft in charge terwijl ik je door de moeilijke momenten coach. Het is en blijft jouw huis en jouw proces.

Ben jij klaar voor meer overzicht in huis en rust in je hoofd?

Laten we dan samen bekijken hoe ik je hiermee kan helpen!

Veelgestelde vragen

Hoeveel werkafspraken heb ik nodig?

Hoe snel je het gewenste resultaat kunt bereiken, hangt af van het doel en van de snelheid waarmee je kiest. Dit is voor iedereen verschillend en is ook afhankelijk van het soort spullen. Over spullen met veel herinneringen is het ingewikkelder om beslissingen te nemen. Gaandeweg gaat het kiezen steeds gemakkelijker, dat is zeker!

Kan ik wel zelf beslissen over mijn spullen?

Jazeker! Niemand anders dan jij beslist over je spullen. Ik ‘lever’ alleen de methode, assisteer je bij het sorteren en help je, als je het lastig vindt om te beslissen, door verhelderende vragen te stellen. Jij bepaalt het doel en jij maakt de keuzes in jouw tempo.

Waarom duurt een werkafspraak 3 uur?

Een werkafspraak duurt 3 uur, omdat dat lang genoeg is gebleken om het doel van die sessie te kunnen behalen en kort genoeg om jouw volledige aandacht en focus erbij te kunnen houden.

Binnen die 3 uur zorgen we ook voor een goede afronding, zodat jij je aandacht direct weer op andere dingen kunt richten zodra ik de deur uitloop.

Hoe zit het met alle regels rondom het coronavirus?

Het is inmiddels weer mogelijk om met mij als professional organizer in jouw huis aan de slag te gaan. Belangrijk is wel om geen handen te schudden, papieren zakdoekjes te gebruiken en natuurlijk 1,5 meter afstand te houden. Door de beroepsvereniging voor professional organizers is een protocol opgesteld dat ik voorafgaand aan de eerste afspraak naar je zal mailen. 

Aanbevelingen van mijn klanten

Dat op-ruim-en letterlijk r u i m t e geeft, dat je huis in te delen is in verschillende zones met bijbehorende functies, een eenvoudige methode om aan de slag te gaan…. en zo kunnen we nog wel even doorgaan! Tjonge wat een inspiratie van de lezing van Esther! Af en toe de slappe lach, het was een feest van herkenning!

Sonja, Rouveen

Esther heeft geholpen om inzicht te krijgen in waar mijn tijd en energie op een dag naartoe gaat. Om alle taken en to-do lijstjes te organiseren in één systeem. Vanochtend  stapte ik op tijd op de fiets. Niks vergeten, geen haast en met een tof compliment van mijn man: ‘wat heb je dit allemaal super goed georganiseerd!’

Marieke, Zwolle

Wil jij graag rust in je hoofd door een overzichtelijk en opgeruimd huis?

Laten we dan samen bekijken welk pakket het beste bij jou past!