Rommel en uitpuilende kasten zijn vanaf nu verleden tijd
Word je onrustig van de spullen in huis?
Erger jij je ook aan spullen die overal in huis rondslingeren, terwijl je verlangt naar rust en overzicht?
Schaam je je voor de rommel?
Wil je graag gastvrij zijn, maar durf je mensen niet spontaan uit te nodigen vanwege de chaos?
Denk je dat jij nou eenmaal rommelig 'bent'?
Ben je moedeloos geworden door ‘mislukte’ opruimpogingen en heb je de hoop opgegeven dat het ooit anders wordt?
Van Jan Steen naar een huishouden op rolletjes
Zo voelde ik mij tot drie jaar geleden ook; moedeloos en ontevreden. Ik overzag de dingen niet meer. Dat speelde niet alleen in huis, maar ook op mijn werk. Tot ik leerde dat het maken van keuzes essentieel is om overzicht te krijgen. Ik kreeg weer grip op mijn werk. Wat een verademing!
Dát wilde ik ook in mijn huis. Ik ging regie pakken over mijn spullen en langzaam maar zeker ontstond er organisatie in huis. Ik hoefde niet meer te zoeken naar spullen en opruimen werd super eenvoudig. Ons huishouden ging zowaar op rolletjes lopen!
“Opruimen is zoveel meer dan alleen wat spullen verplaatsen. Het brengt Tijd, Rust en Ruimte. Het is mijn missie om alle Nederlandse vrouwen dat te laten ervaren.”
Nooit meer chaos!
Dat was zo’n geweldige eye opener voor mij dat ik heb besloten om mij volledig te gaan richten op het helpen van vrouwen die ruimte en overzicht willen creëren in hun huis. Daarom ben ik de opleiding tot Professional Organizer gaan doen. Inmiddels heb ik vrouwen (én mannen!) met heel diverse vragen en uitdagingen mogen coachen. Ik maak daarbij altijd gebruik van een flinke dosis creativiteit om allerlei praktische rommel-oplossingen te bedenken.
Met al deze ervaring heb ik de online training ‘Zo werkt opruimen wel!’ ontwikkeld en later is daar de gratis introductietraining ‘Ruimte in huis, rust in je hoofd’ bijgekomen.
Een huis waar jij blij van wordt, dat is waar ik voor ga!
Ook jij kunt genieten van een opgeruimd huis dat bij jou past
Rust en overzicht
Al jouw spullen liggen op vaste plekken in huis. Je weet precies wat je hebt en waar het ligt
Aandacht voor jezelf
Je bevrijdt jezelf van overtollige spullen en gaat steeds duidelijker zien wie jij bent en waar jij blij van wordt
Bezoek is altijd welkom
Jouw opgeruimde huis mag gezien worden! Geen stress of schaamte meer als mensen onverwachts langskomen
Aanbevelingen van mijn klanten
Esther heeft mij laten zien dat opruimen niet het verplaatsen of netjes opstapelen van spullen is en dat opruimen letterlijk en figuurlijk ruimte geeft.
Ze deed dit op een manier die mij uitdaagde om zelf keuzes te maken!
De workshop van Esther heeft me zo gemotiveerd dat ik een rommelkamer heb aangepakt. Opruimen, sorteren, met steeds in m’n hoofd: wat wil ik echt behouden? Veel spullen zijn weggegaan. We hebben een tweede woonkamer(tje) gecreëerd waar we superblij mee zijn!
Jouw spullen, jouw keuzes, jouw proces
Als ik voor het eerst bij klanten over de vloer kom, zijn ze vaak een beetje zenuwachtig. En dat begrijp ik heel goed. Het is kwetsbaar om iemand je spullen en rommel te laten zien. Weet dan dat ik er ben om je te helpen, niet om je te veroordelen. Jij blijft in charge terwijl ik je door de moeilijke momenten coach. Het is en blijft jouw huis en jouw proces.
Schoon schip maken
- 1 werkafspraak van 3 uur in jouw huis
- Uitleg van methode en ‘hands on’ aan de slag
- Gratis kennismakingsafspraak
- Inclusief kleine organizing materialen
- Gratis online introductietraining ‘Ruimte in huis, rust in je hoofd’
- Telefonisch consult van 30 minuten na 1 maand
- Exclusief reiskosten á €0,25 per kilometer
- Exclusief afvoerkosten van spullen (naar kringloop of milieustraat) á €25,- per keer
Je huis aan kant
- 3 werkafspraken van 3 uur in jouw huis
- Uitleg van methode en ‘hands on’ aan de slag
- Gratis kennismakingsafspraak
- Inclusief kleine organizing materialen
- Gratis online introductietraining ‘Ruimte in huis, rust in je hoofd’
- Telefonisch consult van 30 minuten, 1 maand na laatste werkafspraak
- €15,- korting per werkafspraak
- Exclusief reiskosten á €0,25 per kilometer
- Exclusief afvoerkosten van spullen (naar kringloop of milieustraat) á €25,- per keer
Opgeruimd door het leven
- 6 werkafspraken van 3 uur in jouw huis
- Uitleg van methode en ‘hands on’ aan de slag
- Gratis kennismakingsafspraak
- Inclusief kleine organizing materialen
- Gratis online introductietraining ‘Ruimte in huis, rust in je hoofd’
- Telefonisch consult van 30 minuten, 1 maand na laatste werkafspraak
- €30,- korting per werkafspraak
- Exclusief reiskosten á €0,25 per kilometer
- Exclusief afvoerkosten van spullen (naar kringloop of milieustraat) á €25,- per keer
Ben jij klaar voor meer overzicht in huis en rust in je hoofd?
Laten we dan samen bekijken hoe ik je hiermee kan helpen!
Veelgestelde vragen
Hoeveel werkafspraken heb ik nodig?
Hoe snel je het gewenste resultaat kunt bereiken, hangt af van het doel en van de snelheid waarmee je kiest. Dit is voor iedereen verschillend en is ook afhankelijk van het soort spullen. Over spullen met veel herinneringen is het ingewikkelder om beslissingen te nemen. Gaandeweg gaat het kiezen steeds gemakkelijker, dat is zeker!
Kan ik wel zelf beslissen over mijn spullen?
Jazeker! Niemand anders dan jij beslist over je spullen. Ik ‘lever’ alleen de methode, assisteer je bij het sorteren en help je, als je het lastig vindt om te beslissen, door verhelderende vragen te stellen. Jij bepaalt het doel en jij maakt de keuzes in jouw tempo.
Waarom duurt een werkafspraak 3 uur?
Een werkafspraak duurt 3 uur, omdat dat lang genoeg is gebleken om het doel van die sessie te kunnen behalen en kort genoeg om jouw volledige aandacht en focus erbij te kunnen houden.
Binnen die 3 uur zorgen we ook voor een goede afronding, zodat jij je aandacht direct weer op andere dingen kunt richten zodra ik de deur uitloop.
Hoe vaak kan ik een werkafspraak plannen?
Dat is afhankelijk van het pakket dat je kiest en het tempo waarin je je huis wilt opruimen. In de praktijk werkt het vaak prettig om 1 keer in de 2 weken af te spreken. Maar sommige klanten willen graag meer, en anderen minder tijd tussen de afspraken. Voor een pakket van 3 werkafspraken geldt dat het binnen een halfjaar afgerond moet zijn, voor een pakket van 6 afspraken is dat een jaar.
Aanbevelingen van mijn klanten
Dat op-ruim-en letterlijk r u i m t e geeft, dat je huis in te delen is in verschillende zones met bijbehorende functies, een eenvoudige methode om aan de slag te gaan…. en zo kunnen we nog wel even doorgaan! Tjonge wat een inspiratie van de lezing van Esther! Af en toe de slappe lach, het was een feest van herkenning!
Esther heeft geholpen om inzicht te krijgen in waar mijn tijd en energie op een dag naartoe gaat. Om alle taken en to-do lijstjes te organiseren in één systeem. Vanochtend stapte ik op tijd op de fiets. Niks vergeten, geen haast en met een tof compliment van mijn man: ‘wat heb je dit allemaal super goed georganiseerd!’
Wil jij graag afrekenen met rommel en een overzichtelijk en opgeruimd huis?
Laten we dan samen bekijken welk pakket het beste bij jou past!